Зараз офлайн

Устаткування і матеріали

Широкоформатний латексний принтер

Основною ланкою в процесі виготовлення друкованих картин, звичайно ж є друкуючий плоттер.

Для отримання яскравих, якісних і стійких до зовнішніх впливів відбитків, ми використовуємо 6-ти кольоровий широкоформатний плотер для інтер'єрного друку Hewlett-Packard Latex 335 з шириною носія 1,6 м.

Головними перевагами принтерів із серії латексного друку є абсолютна безпека чорнил для людини, висока деталізація зображення, широкий діапазон охоплення кольорів, яскравість і насиченість відбитків.

Фарба не проникає в глиб матеріалу, а міцно фіксується в верхньому шарі за рахунок технології латексного закріплення, тому кольори не втрачають в насиченості і контрасті, підвищена стійкість до зламів, вицвітання і вигорання, яку за результатами тестів можна порівняти зі стійкістю друку на жорсткосольвентних чорнилах.

У роботі використовуються тільки оригінальні чорнило HP, основу яких становить суміш пігменту зі штучним латексом, і рідкої фракції, що складається з 70% води, ~ 30% розчинника і невеликої об'ємної частки стабілізуючих добавок, що поліпшують плинність і поверхневий натяг. Дані чорнила не мають абсолютно ніякого неприємного запаху і не містять шкідливих здоров'ю випарників.

Розпилювальне і розкрійне обладнання

Для забезпечення стабільно високої якості виробів у своїй діяльності ми використовуємо тільки професійне обладнання італійського, німецького, датського і американського виробництва.

Використання спеціалізованого обладнання дозволяє оперативно виконувати поставлені завдання з максимальним результатом.

Для роботи з деревом використовується професійна лінія німецьких пил DeWalt та Metabo . Даний етап є вкрай важливим, тому що від нього багато в чому залежить те, як буде зібраний каркас майбутнього виробу, адже найменший перекіс при розпилі дає щілини і значні перекоси на етапі зшивання.

Різка профілю рам відбувається з високою точністю на датському обладнанні марки Morso , без перекосів і "виривання" матеріалу. Різ виходить правильної форми, без нахилів і під потрібним кутом.

Розкрій листових матеріалів, таких як акрил і ДВП виконуються на американських верстатах Fletcher . Правильні і чіткі лінії різу повинні бути ідеально рівними і стикуватися між собою без зазорів, це запорука створення красивих цілісних герметичних конструкцій без люфтів.

Вироби, зібрані за допомогою ручного або дешевого обладнання або ж, простіше кажучи, кустарним способом, як правило, видно при першому ж найближчому розгляді і, безсумнівно, стають ще більш чітко помітні в перші ж місяці використання.

Складальне обладнання

Для складання і монтажу ми використовуємо пневматичне обладнання італійського виробництва.

Для зшивання рам використовується пневмостанок Alfamaccine , який надійно скріплює кути рам і підрамників.

Завдяки спеціальним V-образним скобам конструкція виходить гарантовано надійною і міцною, без люфтів і отворів, чого не можна сказати при збивання рам звичайними П-образними скобами.

Саме такий метод зшивання використовують професійні багетні майстерні для створення рам і підрамників для полотен ручної роботи.

За необхідності рами великих розмірів додатково проклеюються на стиках.

Рами, зібрані на такому верстаті, обов'язково прослужать вам довгі роки.

Пневматичні скобозабивні пістолети фірми Ro-Ma в парі з професійними щипцями для натяжки полотен, дозволяють майстру швидко і якісно закріплювати полотно на підрамнику.

Завдяки цьому забезпечується міцна, рівномірна і правильна натяжка матеріалу, яка гарантовано не провисне досить тривалий час.

Рамки кріпляться за допомогою професійних лімфлекс-пістолетів Framers Corner з жорсткими клинами, що дозволяє надійно і правильно фіксувати рамку на виробі.

Використання пневмоінструменту значно підвищує якість виробу, а також істотно скорочує час на виготовлення одиниці.

Витратні матеріали

Друк картин ми здійснюємо на 2-х типах полотен: синтетичному і натуральному.

  • Синтетичне полотно є більш дешевим матеріалом серед полотен. Його поверхня дрібнозерниста і майже гладка. Основу даного полотна становить поліестер. Щільність синтетичного полотна в порівнянні з натуральним менше практично в 2 рази. Поверхня матеріалу така, що відбиток виходить найбільш матовим. Захисним лаком таке полотно не покривається, тому що поліестр дуже погано абсорбує рідину. Має меншу еластичність в порівнянні з натуральним.
  • Натуральне полотно є трохи дорожчим матеріалом, виглядає більш солідно і фактурно по поверхні. Така текстура надає полотну більш натуральний художній вигляд. Це особливо актуально при друці репродукцій. Основа натурального полотна - бавовна. Матеріал щільний і міцний. Він відмінно тримає натяжку, а також прекрасно "дружить" з захисним лаком, яким покривається поверхня при необхідності, попередньо грунтуючи спеціальним розчином.

Для друку ми використовуваємо:

  • Напівглянсовий папір . Відбитки на такому папері виходять яскравими і соковитими, а також вона добре адаптується під внутрішнє оздоблення постера.

Інтер'єрні акрилові лаки, що використовуються для покриття натурального полотна, також представлені 2-ма видами - глянсовий і матовий, що відрізняє їх за ступенем блиску. Основу лаків становить вода і рідкий акрил, тому вони не мають запаху. Натуральне полотно, вкрите лаком, зручне в обслуговуванні і допускає вологе прибирання. Даний матеріал трохи вище в ціні в порівнянні з синтетикою, однак і вище за якістю.

Підрамники для картин ми виготовляємо з сухою натуральної зрощеної сосни спеціального профілю. Даний профіль має ряд переваг таких як відсутність сучків і сколів, рівну форму, бортик для запобігання заломів полотна і забезпечення якісної натяжки, відсутність внутрішньої вологи.

Основну копмлектацію постерів становить задник з 3 мм ДВП , а переднє скло з 2 мм оргскла .

Ми використовуємо спеціальну фурнітуру для розвішування виробів, а також для додання додаткової міцності конструкції.


Більш детально по кожному типу матеріалу ви можете дізнатися на сторінці товару в розділах при виборі відповідних опцій.