Зараз офлайн

Умови повернення

Всі товари, вироблені компанією "АртПостер", виготовляються «на замовлення» відповідно до індивідуальних конструктивних особливостей і габаритів, зазначених Покупцем при замовленні товару на сайті.

У зв'язку з цим є певні особливості і обмеження при поверненні виробів даної категорії.

Повернення можливе, якщо товар, отриманий Покупцем, являє собою виріб неналежної якості.

До виробу неналежної якості ми відносимо товар якщо:

У всіх перерахованих вище випадках ми зобов'язуємося повернути гроші за товар або обміняти на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання Покупцем товару.

Ми не гарантуємо повернення грошей або обмін, якщо:

За наявністю пошкоджень з вини транспортної компанії всі витрати з транспортування та обміну товару ми беремо на себе, за умови, що посилка була отримана вами не пізніше 5 днів з моменту прибуття до відділення (або отримання посилки кур'єром), а також коректної фіксації Одержувачем факту пошкодження .

Важливо!

За наявністю пошкоджень при прийомі посилки ви повинні скласти акт-претензію на місці отримання або при кур'єрі, а також рекомендуємо самостійно зробити фото/відео фіксацію ушкоджень!

Подальше вирішення питання з транспортною компанією ми беремо на себе, а ваше замовлення відразу ж повтороно передається на виробництво для оперативної заміни!

Кожен виріб після виготовлення нами фотографується, тому якщо у виробі присутній явний візуальний брак, то даний факт необхідно зафіксувати безпосередньо при отриманні товару (у відділенні транспортної компанії або при отриманні від кур'єра). В цьому випадку процес повернення/обміну товару набагато спроститься, а також допоможе нам, якомога більш оперативно виявити причини браку і зробити його усунення.

Повернення грошових коштів (передоплати) з вини / ініціативи покупця після запуску виробу у роботу не здійснюється! Внесення коригувань в замовлення після запуску в роботу розглядається індивідуально по можливості.

Порядок дій при поверненні/обміні товару: