Умови повернення
Всі товари, вироблені компанією "АртПостер", виготовляються «на замовлення» відповідно до індивідуальних конструктивних особливостей і габаритів, зазначених Покупцем при замовленні товару на сайті.
У зв'язку з цим є певні особливості і обмеження при поверненні виробів даної категорії.
Згідно постановою №172 Закону України "Про захист прав споживачів" погонажні вироби та матеріали належної якості, нарізані або розкроєні під розміри, визначені Покупцем, відносяться до категорії «товарів належної якості, що НЕ підлягають обміну (поверненню)».
Повернення можливе, якщо товар, отриманий Покупцем, являє собою виріб неналежної якості.
До виробу неналежної якості ми відносимо товар якщо:- Розміри виробу, затверджені Покупцем, відрізняються від заявлених на більш ніж 1.5 см.;
- Зображення на готовому виробі не збігається з початково затвердженим;
- Механічні пошкодження полотна, підрамника, рамки, скла або інших комплектуючих:
- стики підрамника виконані не щільно, з щілинами більше 2 мм або мають відчутний люфт при помірному натисканні;
- підрамник має тріщини, вибоїни або інші значні ураження деревини;
- на полотні, папері або склі присутні відколи, подряпини, плями;
- полотно натягнуто неякісно з очевидними провисаннями
- постер не фіксується, випадає
- фурнітура погано закріплена
- Друк зображення виконано зі смугами або іншими артефактами, які відсутні в зображенні (брак при друці);
- Присутні явні артефакти друку через низьку якість вихідного зображення з нашого каталогу (мильність, компресійні точки і т.д.);
- Кольори на друку бляклі і відрізняються від кольоропроби (Часті питання);
- Зсув/Перекіс полотна на підрамнику або фотопаперу більше 1 см;
- Лакування виробу виконано неякісно, присутні незалаковані ділянки полотна, плями або кратери від лаку.
- Комплектація або матеріали не відповідають заявленим.
У всіх перерахованих вище випадках ми зобов'язуємося повернути гроші за товар або обміняти на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання Покупцем товару.
Ми не гарантуємо повернення грошей або обмін, якщо:- Відтінки надрукованого зображення або тони відрізняються від зображення на моніторі (див. Часті питання);
- Деталі зображення, які не видно на макеті на сайті, присутні при друку. Ми відносимо такі відмінності до категорії незначних деталей, які не впливають на загальний вигляд кінцевого зображення;
- При друці присутні небажані елементи, які спочатку були в макеті клієнтського зображення (див. Умови Роботи);
- Сегменти, які мають довжину сторони більше 120 см відходять в одному з кутів від стіни на відстань до 2 см;
- Торці сегмента(ів) картини за формою мають незначні відмінності від превью на сайті (наприклад кути або ділянки для підкоміра полотна);
- Фрагмент зображення, що потрапляє на лицьову частину, відрізняється по позиціонуванню від превью товару, але при цьому відповідає виду в "Режимі Полотна" (див. Часті питання);
- Замовлення не доставлено вчасно, але відправлено у належні терміни;
За наявністю пошкоджень з вини транспортної компанії всі витрати з транспортування та обміну товару ми беремо на себе, за умови, що посилка була отримана вами не пізніше 5 днів з моменту прибуття до відділення (або отримання посилки кур'єром), а також коректної фіксації Одержувачем факту пошкодження .
За наявністю пошкоджень при прийомі посилки ви повинні скласти акт-претензію на місці отримання або при кур'єрі, а також рекомендуємо самостійно зробити фото/відео фіксацію ушкоджень!
Подальше вирішення питання з транспортною компанією ми беремо на себе, а ваше замовлення відразу ж повтороно передається на виробництво для оперативної заміни!
Кожен виріб після виготовлення нами фотографується, тому якщо у виробі присутній явний візуальний брак, то даний факт необхідно зафіксувати безпосередньо при отриманні товару (у відділенні транспортної компанії або при отриманні від кур'єра). В цьому випадку процес повернення/обміну товару набагато спроститься, а також допоможе нам, якомога більш оперативно виявити причини браку і зробити його усунення.
Повернення грошових коштів (передоплати) з вини / ініціативи покупця після запуску виробу у роботу не здійснюється! Внесення коригувань в замовлення після запуску в роботу розглядається індивідуально по можливості.
Порядок дій при поверненні/обміні товару:
- Зв'язатися з менеджером і заповнити Заявку на повернення/обмін товару.
- Детально викласти причини, за якими отриманий товар підлягає поверненню/обміну. Докласти фото/відео матеріали при наявності.
- Дочекатися рішення про повернення/обмін та узгодити порядок дій по поверненню/обміну.
- Слідувати подальшим інструкціям.